STRATEGY

Onze asymmetrische oren kunnen bijzonder goed horen en weten dit te vertalen naar een totaal aanpak van strategie tot en met activatie. Wij vertalen wat een merk wil vertellen en wat een consument wilt horen. Onze owly’s helpen je met het ontwikkelen van je strategie en het maken van keuzes. Natuurlijk onthouden wij altijd in ons achterhoofd wat de prooi is en hoe wij die gaan vangen. Eerst strategie, dan creativiteit. Wij ondersteunen je in het bepalen van je strategie, je domein en je creatieve invalshoek. Dit doen wij niet alleen op ons professionele gevoel, maar ook op basis van data, cijfers en eerdere succesvolle campagnes. Onze owly’s denken mee in het type content, het formaat, welke kanalen, welke middelen, wat voor campagnes en hoe te verspreiden om jou prooi te bereiken. Zodra de koers duidelijk is maken wij creatieve content die mensen raakt en beweging brengt. Fly with us!

work work work work work: cases

 
Ziggo: Augmented Reality Workshop Bestuderen, Beleven & Bedenken Posted in: case-events, case-marketing, case-strategy, Marketing - Hoe ziet het werk van een Ziggo monteur er over een aantal jaar uit? Tijdens een Augmented Reality (AR) workshop namen wij de program developers van Ziggo mee in de mogelijkheden van augmented- en mixed reality. De tweedaagse workshop stond in het teken van bestuderen, beleven en bedenken. Op een ...
Feyenoord: Product lancering limited edition EA Sport FIFA 19 Posted in: case-events, case-marketing, case-strategy, Marketing - Op vrijdag 28 september 2018 was het zover. Wereldwijd werd de nieuwe EA SPORTS FIFA 19 gelanceerd. Speciaal voor de nieuwe versie van het voetbalspel is er een unieke Feyenoord-editie uitgebracht. Een hoop Feyenoord supporters kwamen naar de Fanshop om als één van de eersten FIFA 19 in handen te ...
Wellnessfeestje: Brand positionering & Strategie Posted in: case-marketing, case-strategy, Marketing - Even helemaal ontstressen van de digitale wereld? Wellnessfeestje is het perfecte uitje voor vrouwen die een leuke, ontspannende en een positieve groepsactiviteit willen ervaren. Wellnessfeestje heeft OrangeOwl gevraagd het merk ‘Wellnessfeestje’ online te positioneren en te ondersteunen in de digitale strategie. Onze owly’s hebben een nest gevormd van diverse specialisten ...
Gemeente Amsterdam: Awareness Campagne Fietsoverlast Posted in: case-marketing, case-strategy - Amsterdam houdt van fietsen en omdat steeds meer Amsterdammers gaan fietsen, raken de nietjes, rekken en vakken overvol. Om meer ruimte te maken heeft de gemeente Amsterdam nieuwe parkeerregels opgesteld. Om dit nieuwe beleid kenbaar te maken aan fietsend Amsterdam hebben onze owly’s samen met dochteronderneming StreetAds een unieke fietscampagne ...
Vodafone: Workshop Virtual Reality Posted in: case-strategy - Ontdek de wonderen van virtual reality. Wist je bijvoorbeeld dat het menselijk brein ongeveer 10% onthoudt van wat je leest, ongeveer 20% van wat je hoort en 90% van wat je ervaart of doet? Virtual Reality behoort tot de laatste categorie en dat geeft al direct aan waarom dit een ...
DHL: In de sporen van topschaatsers Posted in: case-events, case-marketing, case-strategy - De Olympische Spelen 2018 in Pyeonchang zijn ondertussen alweer ruim drie weken ten einde. Een bijzonder succesvolle Spelen en met de 20 behaalde medailles de op één na succesvolste Winterspelen ooit voor Nederland. De Nederlandse schaatsers hebben wederom twee weken voor veel euforie, spanning en verrassing gezorgd. Heel Nederland leefde ...
Firthy: Merk positionering & Strategie Posted in: case-marketing, case-strategy - Zin in een feestje of gewoon wat te vieren? Maak kennis met Firthy! Firthy is dé alcoholvrije champagne van een hoge klasse. De smaak, de geur en de kleur van echte champagne in een unieke fles – alleen dan zonder alcohol. Een babyshower, een bar mitswa of iets te vieren ...
Gemeente Amsterdam: Nep Dope straat campagne Posted in: case-marketing, case-strategy - ‘Be Smart, Be Safe: Ignore street dealers’. Amterdam is een leuke, vrijgevochten, relaxte stad, maar zoals in elke andere stad is het belangrijk om op straat slim te zijn. Koop geen drugs en negeer straatdealers. Elk jaar worden ongeveer 1.000 straatdealers gearresteerd in Amsterdam. Ze verkopen meestal namaak drugs, handelen ...
Foodstation: Social Strategie & Marketing Posted in: case-marketing, case-strategy - Midden op de TU Campus ligt het gezellige restaurant Foodstation. De ultieme stop voor iedere student die nog even wilt genieten van een heerlijke Italiaanse maaltijd. Pizza, pasta of een heerlijke Italiaanse salade, de chef weet je met zijn traditionele Italiaanse recepten helemaal te betoveren. Om te zorgen dat iedere ...

FLY WITH US

DO YOU LIKE WHAT YOU SEE AND ARE YOU READY TO SPREAD YOUR WINGS.

Where our nest is located and we lay our creative eggs

 

DLFT

OrangeOwl HQ
Kalfjeslaan 32 C
2623 AH Delft
015 – 301 0 302

De deur staat altijd open bij ons kantoor in Delft.