in the
media

AT5 : Geluidsoverlast op het water
Op zonnige dagen varen duizenden bootjes door de grachten. Naast plezier geeft dit ook een hoop overlast. Voor Waternet hebben wij een campagne opgezet om de regels op het water kenbaar te maken.
bekijk item
NOS : De Wallen een Walhalla voor toeristen
Amsterdam is populair en trekt veel toeristen. Om bewoners en bezoekers te informeren over de gedragsregels in de binnenstad hebben wij een Awareness campagne opgezet met meer dan 350 diverse fysieke uitingen in de binnenstad.
bekijk item
LOOOPINGS : Bezoek Toverland nu ook virtueel
Weten naar welke attracties je wilt en hoe je daar komt? Wij hebben het Limburgse attractiepark volledig in beeld gebracht en is nu o.a. ook virtueel te bezoeken via Google Streetview.
bekijk item
TELEGRAAF : Gedragsregels stadsdeel centrum
Voor de Gemeente Amsterdam hebben wij een Awareness campagne bedacht en ontwikkeld om gedragsregels in de binnenstad kenbaar te maken. Hiervoor zijn diverse middelen bedacht en ingezet.
bekijk item
AD : Respecteer Sekswerkers
Heb respect voor sekswerkers. Maak geen filmpjes of foto's van sekswerkers en respecteer de privacyregels. Om dit kenbaar te maken hebben wij diverse visuals en middelen ontworpen en ingezet.
bekijk item
AMERPOORT : Nieuwenoord op Google Streetview
Een kijkje verder dan de slagboom. Voor Amerpoort hebben wij diverse locaties virtueel in beeld gebracht om betrokkenen een impressie te geven van de locaties en faciliteiten.
bekijk item
OnlineRetailer: In de sporen topschaatsers
Als partner van de schaatsport hebben wij voor DHL een VR Experience en beursactivatie ontwikkelt om virtueel mee te schaatsen met de toppers van Team Afterpay onder begeleiding van Gianne Romme.
bekijk itemFLY WITH US
Where our nest is located and we lay our creative eggs
DLFT
Kalfjeslaan 32 C
2623 AH Delft
015 – 301 0 302
De deur staat altijd open bij ons kantoor in Delft.