Vodafone: Workshop Virtual Reality

Ontdek de wonderen van virtual reality. Wist je bijvoorbeeld dat het menselijk brein ongeveer 10% onthoudt van wat je leest, ongeveer 20% van wat je hoort en 90% van wat je ervaart of doet? Virtual Reality behoort tot de laatste categorie en dat geeft al direct aan waarom dit een krachtige marketingtool is. Om bedrijven en organisaties kennis te laten maken met VR geven onze owly’s geregeld workshops over de laatste trends, hardware en mogelijkheden om VR als marketingtool in te zetten. Tijdens de workshop bij VodafoneZiggo hebben wij diverse casussen uitgewerkt hoe VR kan worden ingezet om business doelstellingen te ondersteunen. Er werd onderscheid gemaakt in de VR mogelijkheden voor entertainment, educatief en informatief. Onze owly’s hebben de marketingmanagers meegenomen in concepten voor de partnerships met bijvoorbeeld Ajax, de ZiggoDome en Max Verstappen. Uiteraard kon iedereen VR zelf ervaren en zorgden wij voor headsets en content voor inspiratie tijdens de brainstorm.

Onze workshops worden afgestemd op de wensen en unieke eigenschappen van de organisatie, waarbij wij inzoomen hoe jij VR kan inzetten als marketingtool. De kansen van VR op het gebied van marketing zijn zo groot dat het een compleet nieuwe wereld is waar marketeers hun boodschappen op een creatieve manier kunnen vertellen. Er was nog nooit een medium in staat om zo intense diepgravende inprint en retentie in het menselijk brein te veroorzaken. Kortom, een kans om niet te laten liggen.

Wil jij met je bedrijf ook kennis maken met de mogelijkheden van virtual reality als marketingtool? Mail or call an owly and fly with us!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *