NVM: Public Awareness Open Huizen dag

Twee keer per jaar organiseert de NVM de nationale Open Huizen Dag. Het doel van deze dag is laagdrempelig en uitnodigend de vele deelnemende geïnteresseerden een woning naar keuze te laten zien. OrangeOwl heeft samen met dochteronderneming StreetAds een unieke reverse graffiti promotie campagne gerealiseerd.

Ondanks het slinkende woningaanbod en de snelle verkoop in met name de Randstad is de Open Huizen Dag nog steeds in trek. Om deze editie kenbaar te maken hebben onze owly’s creatieve uitingen gemaakt die als promotiemiddel werden ingezet. In totaal hebben wij meer dan 220 reverse ads geplaatst. Wij, owly’s, houden van de natuur en zullen dit daarom nooit vervuilen. Bij deze manier van adverteren spuiten wij de straat of stoep met gefilterd sloot-water onder hoge druk schoon. Het contrast wat op deze manier ontstaat zorgt voor een uiting die ongeveer drie weken uitstekend zichtbaar is en vervolgens langzaamaan weer zal vervagen.

Om deze campagne te realiseren hebben wij in 7 dagen, 220 ads geplaatst, 11 provincies doorkruist, 25 steden bezocht, 2666 kilometer gereden, 2275 liter gefilterd slootwater gebruikt, 42 koppen koffie gedronken en 6 keer in een vreemd nest geslapen.

Ben jij ook geïnteresseerd in een reverse straat campagne? Onze owly’s werken graag een concept voor je uit. Fly with us!

OrangeOwl Outdoor Marketing Campagne

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *