Foodstation: Social Strategie & Marketing

Midden op de TU Campus ligt het gezellige restaurant Foodstation. De ultieme stop voor iedere student die nog even wilt genieten van een heerlijke Italiaanse maaltijd. Pizza, pasta of een heerlijke Italiaanse salade, de chef weet je met zijn traditionele Italiaanse recepten helemaal te betoveren. Om te zorgen dat iedere student, campus medewerker of de gewone passant deze plek weet te vinden, is OrangeOwl gevraagd hierin te ondersteunen.

Onze digital en strategic owly’s verzorgen de gehele contentstrategie voor Foodstation. Vanaf juli zal dit ook doorvertaald worden naar de social media kanalen van Foodstation. Met innovatieve social campagnes zorgen wij voor meetbaar succes en een sterke online marketing strategie. Onze owly’s streven naar awareness, engagement en conversie. Om kwalitatieve uitingen te maken hebben wij een professionele fotoshoot gerealiseerd bij Foodstation van de zaak en de diverse gerechten. Dit is van belang omdat een ‘goede’ afbeelding de engagement met 160% verhoogd bij een post op Facebook. Daarnaast hebben onze owly’s ook een Google virtual tour gemaakt wat zorgt voor een beter vindbaarheid in de Google omgeving. Door de combinatie van diverse middelen positioneert Foodstation zich letterlijk op de campus.

Komende maanden zullen wij samen met Foodstation werken aan social campagnes en ludieke acties. Soon more! Kunnen wij je ook helpen met je social media en/of creatieve content. Call an owly and fly with us!

Marketing en content creatie campagne voor Foodstation

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *