Beurs van Berlage: Binnen kijken in het mooie Beursgebouw

Een bezoekje aan de Beursfoyer, de Effectenzaal of een kijkje nemen in de indrukwekkende Berlage zaal die door haar glas en lood ramen met het authentieke tapijt nog stamt uit de tijd dat de Kamer van Koophandel en Fabrieken hier kantoor hielt in 1903. Het is nu mogelijk om de gehele Beurs van Berlage virtueel te bezoeken. OrangeOwl en dochteronderneming 360Promotion hebben voor de Beurs van Berlage een unieke Google Virtual Tour gerealiseerd die op meerdere manieren door de organisatie wordt ingezet.

Nadat de tour en uitstraling zijn afgestemd zorgden wij voor de productie en nabewerking. Uiteindelijk hebben wij de beelden in de Google omgeving geplaatst. Als gelicenseerd Google bedrijf zijn wij geautoriseerd om de business view in Google te uploaden waarna deze zichtbaar zijn in Google Maps, Search, Google+ en op je Google Local Page. Aan de achterkant van deze omgeving kunnen onze owly’s zien hoe vaak de beelden worden bekeken. De beelden van de Beurs van Berlage zijn op het moment van schrijven al meer dan 1,5 miljoen keer bekeken. Met dit soort cijfers wordt aangetoond wat de kracht is van deze marketingtool.

De Beurs van Berlage maakt zelf ook intensief gebruik van de beelden en hebben de diverse zalen in 360 graden geplaatst op de eigen website. Per zaal is aanvullende informatie te vinden en kan gelijk in 360 graden worden rondgekeken. Tijdens telefonische zaalreserveringen wordt de klant direct meegenomen in de virtual tour waarbij de opties worden uitgelegd. Zo worden opties, routes en mogelijkheden direct visueel. Daarnaast zorgt dit ook voor efficiëntie en zijn minder locatie bezoeken noodzakelijk. Creatieve content en een unieke marketingtool die ook nog voor een kostenbesparing zorgt.

Ook geïnteresseerd in een virtual tour van jouw bedrijf of locatie? Fly with us!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *