Ahrend: Unieke event promotie en VR productie

Innovatie is de drijvende kracht achter het productiever en gezonder maken van de werkomgeving. Aan de hand van technologische innovaties werkt Ahrend daarom in zijn InnovationLAB continu aan het ontwikkelen van slimme high-tech oplossingen om de functionaliteit, productiviteit en het persoonlijke comfort binnen een werkomgeving te verhogen. Met deze kernwaarden in het achterhoofd hebben onze creative owly’s een totaal concept gerealiseerd, waarbij Ahrend een nieuwe versie van zichzelf kon laten zien. Het InnovationLAB van Ahrend is een begrip geworden, vol met innovaties en ideeën.

VR marketing en strategie actie voor Ahrend

Om zoveel mogelijk bezoekers kennis te laten maken met het InnovationLAB hebben de Owly’s van OrangeOwl een unieke 360 experience-teaser gecreëerd. Relaties van Ahrend werden per post met een Google VR Cardboard uitgenodigd en kregen in deze uitnodiging een 360 graden teaser van het InnovationLAB met de uitnodiging deze te bezoeken op de Vakbeurs Facilitair in de Jaarbeurs. Ahrend behaalde met deze vorm van uitnodigen het hoogste aantal aangemelde bezoekers(!) van alle standhouders van deze beurs.

Tijdens de beursdagen konden bezoekers in de innovatieve stand van Ahrend kennismaken met de nieuwste kantoortechnieken en tevens een unieke VR experience beleven. Door middel van de Samsung Gear VR werden bezoekers virtueel meegenomen door het in het Sint-Oedenrode gelegen InnovationLAB en werden alle nieuwste innovaties verteld, getoond en uitgelegd. Onze owly’s verzorgden het totale concept van script, productie tot activatie. Vanwege het grote succes van deze VR Experience heeft OrangeOwl ook een Engelstalige versie gemaakt die internationaal wordt gebruikt op beurzen en events van Ahrend.

Nieuwsgierig geworden? Neem contact met ons op om het voorbeeld van Ahrend te beleven?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *